logo

#współpracareklamowa — czyli co musisz wiedzieć o influencer marketingu

Jak wynika z badań około 70% osób, które są aktywne w social mediach, śledzi influencerów. Aż 50% procent Millenialsów zdaje się na opinie twórców internetowych przy wyborze produktów i usług. Influencer marketing stał się nierozłączną częścią wielu działań prowadzonych w mediach społecznościowych. Sprawdź, co musisz wiedzieć i jak się przygotować do kampanii.

Czym jest influencer marketing?

Influencer marketing, jak wiele pojęć, doczekał się kilku różnych definicji. My natomiast najczęściej tłumaczymy go jako wykorzystanie potencjału osób aktywnych w przestrzeni internetowej do promocji marek, produktów czy usług. Celowo w powyższej definicji nie padło słowo “znanych” czy też “rozpoznawalnych”, ponieważ jak pokazały ostatnie lata, te pojęcia mocno ewoluowały.

W obecnych czasach influencer to osoba, która wywiera wpływ, nawet na niewielką liczbę osób. Kampanie z nano influencerami — czyli takimi, którzy mają do 1000-1500 osób, już nie dziwią marketerów. Wszystko zależne jest od grupy docelowej influencera, zaangażowania odbiorców i tego, czy będzie w stanie w fajny sposób przedstawić nasze usługi. To zacieranie się granic i możliwość docierania do twórców, którzy nie są super gwiazdami, ale mają często bardzo specyficzne grono odbiorców, pozwala tak naprawdę większości marek skorzystać na takim rodzaju kampanii.

Natomiast bardziej szczegółową odpowiedź na pytanie: czy influencer marketing jest dla mojej marki? – znajdziecie w specjalnej paczce poniżej.

Influencer marketing — niezbędnik 

Przygotowaliśmy specjalną paczkę wiedzy, która pomoże Ci przygotować się do kampanii z twórcami internetowymi, zebrać najważniejsze informacje, przygotować umowę oraz nadzorować kampanie. Dowiesz się również, czy influencer marketing nadaje się do Twojej marki.

Kategoria

ostatnio dodane

Czerwcowy Social Media Updates

Majowy Social Media Updates

Kwietniowy Social Media Updates

Twoja paczka już jest gotowa do pobrania!

Porozmawiajmy o Twojej firmie.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, lub umów się bezpośrednio przez Calendly.