logo

Lipcowy Social Media Updates

Przedstawiamy Wam kolejne podsumowanie nowości, które pojawiły się w lipcu w social mediach. Tym razem dość istotne zmiany dla swojej społeczności zaproponował Spotify, a oficjalnym partnerem Domu Polskiego na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu 2024 został TikTok! Sprawdźcie wszystkie newsy i bądźcie na bieżąco 👇

Spotify wprowadza komentarze do podcastów

Jest przełom — Spotify zaczyna stawiać na interakcję z użytkownikami! Aplikacja wprowadziła funkcję komentarzy do podcastów. Od niedawna twórcy mogą zarządzać komentarzami, publikować je, odpowiadać na nie oraz otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach. Większość twórców zadaje sobie jednak inne pytanie — kiedy Spotify zdecyduje się na monetyzację treści? Jeszcze tego nie wiemy, ale na pewno Was o tym poinformujemy! 

 

Źródło: https://spotify.prowly.com/333559-spotify-wprowadza-komentarze-do-podcastow 

META

Meta AI na podbój świata!

Meta AI postanawia rozszerzyć swoje możliwości i wprowadza obsługę siedmiu nowych języków i dostępność w 22 krajach, w tym w Ameryce Łacińskiej. Meta AI umożliwia użytkownikom tworzenie obrazów z własnych pomysłów, a także zaawansowane edytowanie i personalizację. Sztuczna inteligencja od Mety jest dostępna na WhatsAppie, Instagramie, Messengerze i Facebooku, co może ułatwiać codzienne zadania — może wymyśli za Was jadłospis na tydzień dla całej rodziny i zrobi za Was listę zakupów? 

Źródło: https://about.fb.com/news/2024/07/meta-ai-is-now-multilingual-more-creative-and-smarter/ 

Co się dzieje na Threads?

Instagram przeprowadził badanie dotyczące użytkowania Threads, które ujawniło całkiem ciekawe trendy. Jak się okazało, ludzie lubią korzystać z Threads do wartościowych rozmów i budowania społeczności (co może być jednak przeciwieństwem dla X). Najpopularniejsze tagi to #PhotographyThreads, #BookThreads i #GymThreads. Młodsze pokolenie, zwłaszcza Gen Z, często szuka informacji o rozrywce, muzyce i jedzeniu. Warto też nadmienić, że Threads to przestrzeń dla osób kreatywnych i fanów, szczególnie Taylor Swift — w końcu jesteśmy jeszcze w fazie The Eras Tour. 

Źródło: https://about.instagram.com/blog/announcements/survey-on-threads-usage 

Transmisje Live na Instagramie tylko dla bliskich znajomych

Chcielibyście podzielić się jakimś przeżyciem na żywo na Insta, ale niekoniecznie ze wszystkimi? Instagram Live pozwala na prowadzenie transmisji na żywo wyłącznie dla bliskich znajomych, co tworzy bardziej intymną atmosferę i umożliwia głębsze, bardziej osobiste rozmowy. Możesz dzielić się ważnymi momentami w bezpiecznym gronie, zyskując pewność, że oglądają Cię tylko wybrane osoby. To idealne rozwiązanie na utrzymywanie bliskich relacji, szczególnie gdy Wasz kalendarz jest zapełniony, a następny termin spotkania wypada… za pół roku. 

Źródło: https://about.instagram.com/blog/tips-and-tricks/instagram-live-tips-tricks 

TikTok

TikTok oficjalnym partnerem Domu Polskiego na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu 2024

TikTok został oficjalnym partnerem medialnym Domu Polskiego na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2024 roku. W ramach tej współpracy platforma wspierała start i rozwój nowego profilu Polskiego Komitetu Olimpijskiego (@teampl), na którym sportowcy oraz instytucja prezentowali mniej formalne oblicze polskiego sportu olimpijskiego. 

Współpraca miała na celu nie tylko promowanie polskiego sportu, ale również wzmacnianie więzi między sportowcami a ich fanami, co potwierdzają badania, według których 7 na 10 użytkowników TikToka uważa, że platforma ta pomaga w budowaniu silniejszych relacji z kibicami​.

Źródło: https://newsroom.tiktok.com/pl-pl/tiktok-x-teampl 

TikTok wprowadza możliwość dodawania własnych okładek

TikTok właśnie wprowadził nową funkcję, która pozwala twórcom na dodawanie miniatur z własnej galerii do filmów. To dobra wiadomość dla wszystkich, którzy chcą, aby ich profil wyglądał bardziej profesjonalnie i przyciągał więcej odbiorców.

Choć miniatury nie pojawiają się podczas przeglądania „Dla Ciebie” (DC), to mają duże znaczenie na profilach użytkowników oraz w wynikach wyszukiwania. Funkcja ta może zwiększyć liczbę wyświetleń filmów, co widoczne jest już np. na YouTubie czy na Instagramie.

Źródło: https://www.socialmediatoday.com/news/tiktok-adds-custom-thumbnail-option-clips/722350/ 

Kategoria

ostatnio dodane

Lipcowy Social Media Updates

Czerwcowy Social Media Updates

Majowy Social Media Updates

Porozmawiajmy o Twojej firmie.

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, lub umów się bezpośrednio przez Calendly.